terça-feira, 23 de junho de 2009

Corrimento vaginal

Corrimento vaginal
vaginite

Um dos mais comuns e mais irritantes problemas que afeta a saúde da mulher é o corrimento vaginal também chamado de vaginite É uma das causas mais freqüentes de visita ao médico ginecologista. Caracteriza-se por uma irritação vaginal ou um corrimento anormal que pode ou não ter cheiro desagradável. Pode haver também coceira ou ardor na vagina ou vontade mais freqüente de urinar.
Os corrimentos podem ser causados por:

O diagnóstico é feito pelo médico ginecologista através da anamnese ( perguntas para a paciente ), exame ginecológico e eventualmente exames de papanicolau ou exames de laboratórios. É bom esclarecer que nos casos de corrimentos o diagnóstico clínico tem muito valor. Portanto uma visita ao ginecologista é indispensável. Nem sempre exames de laboratório negativos significam ausência de problemas.

Lembre-se que corrimento não é a lubrificação normal da vagina durante o ato sexual. Isto é absolutamente normal.

Os corrimentos mais comuns são:

2 comentários:

  1. Geweldige Dr. James kruidengeneeskunde is de perfecte remedie voor het HIV / Herpes-virus, ik werd 8 jaar gediagnosticeerd met HIV en elke dag ben ik altijd op zoek naar onderzoek om de perfecte manier te vinden om van deze vreselijke ziekte af te komen, omdat ik altijd weet dat wat we nodig hebben omdat onze gezondheid op aarde is. Dus tijdens mijn zoektocht op internet zag ik verschillende getuigenissen over hoe Dr. James HIV kan genezen met krachtige kruidengeneesmiddelen. Ik besloot contact op te nemen met deze man, ik nam contact met hem op voor kruidengeneesmiddelen die ik ontving via de koeriersdienst van DHL. En hij leidde me hoe. Ik vroeg hem om een ​​oplossing om twee weken kruidengeneeskunde te nemen. En toen zei hij dat ik moest gaan kijken wat ik aan het doen was. Kijk naar mij (HIV NEGATIEF). Godzijdank voor Dr. James voor het gebruik van een krachtig kruidengeneesmiddel om me te genezen. hij heeft ook een behandeling voor ziekten zoals de ziekte van Parkinson, bacteriële vaginosise, vaginale kanker, epilepsie, angststoornissen, auto-immuunziekten, rugpijn, verstuikingen, bipolaire stoornis, hersentumoren, maligne, bruxisme, boulimia, baarmoederhalsaandoeningen, hart- en vaatziekten, hart- en vaatziekten, verstuikingen, bipolaire stoornis, hersentumoren, kwaadaardig, bruxisme, boulimia, baarmoederhalsaandoeningen, hart- en vaatziekten, hart- en vaatziekten, verstuikingen, bipolaire stoornis, hersentumoren, kwaadaardig, bruxisme, boulimia, baarmoederhalsaandoeningen, hart- en vaatziekten, chronische ademhaling ziekten, mentale en gedragsstoornissen, cystische fibrose, hypertensie, diabetes, astma, auto-immuun gemedieerde artritis. Chronische nierziekte, artritis, rugpijn, impotentie, feta-alcoholspectrum, dysthyme stoornissen, eczeem, huidkanker, tuberculose, chronisch vermoeidheidssyndroom, obstipatie, inflammatoire darmziekte, botkanker, longkanker, zweertjes in de mond, mondkanker, lichaamspijn, koorts, hepatitis ABC, syfilis, diarree, ziekte van Huntington, rugacne, chronisch nierfalen, ziekte van Addison, chronische ziekte, ziekte van Crohn, cystische fibrose, fibromyalgie, inflammatoire darmziekte, schimmelnagelziekte, verlamming, celiaziekte, lymfoom, ernstige depressie , Maligne melanoom, manie, melorheostose, de ziekte van Menière, mucopolysaccharidose, multiple sclerose, spierdystrofie, reumatoïde artritis, e-mail naar de ziekte van Alzheimer - drjamesherbalmix@gmail.com / of {whatssapp ..... + 2348152855846

    ResponderExcluir
  2. Ik ben 47 jaar oud en vrouw. Ik kreeg een paar jaar geleden de diagnose COPD en ik was niet meer bang! Mijn longfunctietest gaf een capaciteit van 49% aan. Na een jaar geleden griep te hebben gehad, bleven de kortademigheid, het hoesten en de pijn op de borst zelfs na een antibioticabehandeling. Ik rook al 36 jaar twee pakjes per dag. Geboren zonder borstbeen zorgde ervoor dat mijn ribben slechts een centimeter van mijn ruggengraat verwijderd waren, wat resulteerde in onderontwikkelde longen. Toen ik 34 was, werd ik geopereerd en het werd verholpen. Helaas heeft mijn roken alleen maar meer schade aan mijn reeds onderontwikkelde longen veroorzaakt. Het probleem was dat ik graag rook en niet wil opgeven! Heb het al twee keer eerder geprobeerd en werd bijna gek en wil dat niet nog een keer meemaken. Ik zag de angst in de ogen van mijn man en kinderen toen ik hen over mijn toestand vertelde, en toen begonnen ze zelf een oplossing te vinden om mijn toestand te verhelpen. Ik ben nu 47 bij wie de diagnose COPD-emfyseem werd gesteld, waarvan ik weet dat het uit mijn jaren kwam van roken. Ik begon met roken op school toen roken sociaal acceptabel was. Ik herinner me dat roken in ziekenhuizen was toegestaan. Het was toen niet bekend hoe gevaarlijk sigaretten voor ons waren, en het leek alsof iedereen rookte, maar ik was in staat om van mijn COPD-longaandoening af te komen door de hulp van dr. Akhigbe totale geneeskrachtige kruidengeneeskunde. Mijn man zag zijn getuigenis op internet dat hij zijn krachtige medicijn gebruikte om verschillende ziekten te genezen. We hebben contact opgenomen met zijn e-mail [drrealakhigbe@gmail.com} Hij heeft de juiste kruidenformule om u te helpen bij het wegwerken en herstellen van longaandoeningen en andere ziekten, zal u volledig en permanent genezen met zijn natuurlijke biologische kruiden. We hebben het medicijn per koerier ontvangen onderhoud. Ik wens dat iedereen die op jonge leeftijd begint met roken, beseft wat er uiteindelijk met hun lichaam zal gebeuren als ze hun hele leven doorgaan met die gemene gewoonte.
    Dr. , STAPHYLOCOCCUS, HEPATITIS A / B, SNELLE EJACULATIE, IMMUNOTHERAPIE, GONORRHEA, SYFILIS, AFVAL / RUGPIJN, PELVISCHE ONTSTEKING, LULVERGROTING, HARTZIEKTEN, TERMINALE ZIEKTE, ZIEKTE, ZIEKTE VAN DE KLEUR, ACHTERGROND GRAVEN ZIEKTE, GEHOORVERLIES, INTERSTITIËLE CYSTITIS, LEUKEMIE, MEERVOUDIGE SCLEROSE, OBESITAS, RABY'S, SCOLIOSE, INFLUENZA, POLIO, JACOB, ENZ. Als u op zoek bent naar uw genezing, neem dan contact op met dr Akhigbe via zijn e-mail drrealakhigbe@gmail.com of neem contact op met zijn whatsapp-nummer +2349010754824
    God zegene u, Dr. Akhigbe, voor uw goede handwerk in mijn leven.

    ResponderExcluir